Pàgines

04 de febrer 2014

Títol: Diari del Greg, un penjat total

 Autor: Jeff Kinney

 Editorial: Estrella Polar

 Any(de l'original): Maig de 2008








Sinopsi:

El tema principal del llibre es com el protagonista (Greg) veu l'institut des de la

seva perspectiva i també de com és I tot axiò ho escriu en un diari.

Ell té un gran problema a la seva vida que és que el seu germà gran en Rodrick

sempre el molesta i es burla d'ell, és més, el deixa en evidència a l'institut. En

Greg no és un nen molt popular ni tampoc molt estudiant és molt gandul.

Per què l'he triat:

Aquest llibre fa molt que me'l vaig llegir i quan ho llegia encara no anava a

l'institut i m'agradava imaginar-me com seria a més a més també em va semblar

divertit.

Recomano aquest llibre a:

Els nens de 5é o 6é també a persones de la meva edat perque potser és

sentirien una mica reflectits al protagonista ja que també havia començat el seu

primer any d'institut com nosaltres, i com diu el títol era un penjat total.

Maria Navarro García 1rC

Desembre de 2013

2 comentaris:

  1. Aquest llibre l'he escollit per que jo ja m'he l'he llegit i m'agrada molt i es divertit. Es un llibre molt il·lustrada i amb bastant lletra. M'agradaria llegir tota la col·lecció.

    ResponElimina
  2. Jo he escollit aquest llibre per lo he llegit en primària i m'ha agradat molt. Les imatges eren com fos ara mateix allò que esta passant.I també és el meu segon llibre que llegir completament i dues vegades.

    ResponElimina